French language teaching methodology 3
Study Cycle: 2
Lectures: 15
Seminars: 0
Tutorials: 30
ECTS credit: 3
Lecturer(s): izr. prof. dr. Lah Meta
- classroom observation (video), analysis of lessons and giving feedback;
- analysis and critical evaluation of textbooks and other materials;
- work on exercises;
- evaluating and grading: different forms of evaluation;
- different kinds of tests, scoring criteria, scoring tests on concrete examples and compositions; self-evaluation.
1. Cuq, J.-P., Gruca, I. (2002): Cours de didactique du français langue étrangere et seconde. Grenoble: PUG. COBISS.SI-ID - 11638578
2. Muršak, J., Javrh, P., Kalin, J. (2011): Poklicni razvoj učiteljev. Ljubljana: Znanstvena založba FF. COBISS.SI-ID - 257139456
3. Učni nacrt za francošcino za osnovno in gimnazijsko izobraževanje http://portal.mss.edus.si/msswww/programi2015/programi/media/pdf/ucni_n…
4. Predmetni katalog za splošno maturo iz francoščine . https://www.ric.si/splosna-matura/predmeti/francoscina/
5. LAH, Meta. Nastopi študentov francošcine : primerjava stanja pred uvedbo pedagoške prakse in po njej. V: PEKLAJ, Cirila (ur.). Teorija in praksa v izobraževanju uciteljev. Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete, 2006, str. 149-156. COBISS.SI-ID - 32643938
6. MERTELJ, Darja. Pred pricetkom pedagoške prakse in po njej : realizacija medsebojnih pricakovanj udeleženih in razvoj kompetenc. V: TANCIG, Simona (ur.), DEVJAK, Tatjana (ur.). Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 2006, str. 207-221. COBISS.SI-ID - 33005666