Journalist Text and Advertising Copy
Lectures: 30
Seminars: 0
Tutorials: 0
ECTS credit: 3
Lecturer(s): prof. dr. Smolej Mojca
- COOK, Guy (1994). The Discourse of Advertising. London: Routledge.COBISS.SI-ID - 119645
- FAI RCLOUG H, Norman (1989). Language and Power. London, New York: Longman. COBISS.SI-ID – 8313954
- FISKE, John (2005). Uvod v komunikacijske študije. Ljubljana: FDV. COBISS.SI-ID – 220157696
- KALIN GOLOB, Monika (2002). Začetki slovenskega poročevalstva: sklicevalni avtomatizmi glede na nezanesljivost o dogodku. Slavistična revija 50/3, 295-317. COBISS.SI-ID 761092
- KOROŠEC, Tomo (1998). Stilistika slovenskega poročevalstva. Ljubljana: Kmečki glas. KOROŠEC, Tomo (2005). Jezik in stil oglaševanja. Ljubljana: Založba FDV. COBISS.SI-ID - 71312896
- KOROŠEC, Tomo (1999). Prvo slovensko oglaševalno besedilo iz l. 1794 in njegov avtor Valentin Vodnik (1758-1819). Slavistična revija 4. 181-191. COBISS.SI-ID 761092