© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI
Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.
Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.
Knjiga je na voljo tu.
© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI