Sakralna gotska arhitektura na Slovenskem
Oddelek za umetnostno zgodovino
Medvrstniško nasilje je danes eden od perečih problemov v šolah po celem svetu. Pričujoča knjiga predstavlja prvi sintezni prikaz obravnave medvrstniškega nasilja pri nas v šolah, vključujoč sodobni pogled na pojav medvrstniškega nasilja z novo obliko tega nasilja - spletnim nasiljem, ki je v zadnjem desetletju zaradi razvoja tehnologije močno v porastu. Količina odkritega medvrstniškega nasilja v šolah predstavlja le vrh »ledene gore«, saj se po poročanju učencev, odkrije le manjši del tega nasilja. Hkrati pa se je potrebno zavedati, da to nasilje prinaša s seboj negativne posledice za zdravje in ustrezno psihološko prilagojenost vseh učencev - tako žrtev, nasilnežev, kot tudi učencev - opazovalcev. Zato je primarni namen knjige povečati občutljivost študentov, pedagoških delavcev v šolah (učiteljev in svetovalnih delavcev), staršev in raziskovalcev za pojav tega nasilja. S povečano občutljivostjo za prepoznavanje tega nasilja ter s poznavanjem učinkovitih preventivnih in intervencijskih programov spoprijemanja s tem problemom, lahko pričakujemo izboljšanje šolskega okolja v varen prostor, v katerem se bodo učenci lahko učili in osebnostno razvijali. Sonja Pečjak je redna profesorica pedagoške psihologije na Oddelku za psihologijo FF UL. Raziskovalno se ukvarja z raziskovanjem psihologije branja in pismenosti (razvojem zgodnjih bralnih sposobnosti, bralne motivacije in branja za učenje), s procesi samoregulacijskega učenja (učnimi strategijami), učenci z učnimi težavami, procesi kariernega odločanja pri šolskem svetovanju in medvrstniškim nasiljem v šolah. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih monografij. Kot nosilka oz. sodelavka je sodelovala v številnih raziskovalnih projektih (npr. Bralna motivacija kot dejavnik učenčeve uspešnosti v osnovni šoli, Odnos med razvojem in vrednotenjem komunikacijskih kompetenc v osnovni in srednji šoli, Pogoji za razvoj bralne pismenosti in mnogih drugih).
Leto izida: 2014
Št. strani: 166
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612376376
Zbirka: Učbeniki FF
publications
authors
© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI
The Faculty of Arts website uses cookies. Essential cookies for proper functioning of the website will be stored by clicking on "Accept only essential". If you also allow the installation of third-party cookies, click on "Accept all".
You can find more information about cookies on the Cookies policy webpage, where you can also manage your preferences.