Izbrane objave:
- KENDA, Jana. Ruoli pragmatici di "sì": modello di analisi dei segnali discorsivi nell'italiano parlato. Linguistica. 2008, letn. 48, str. 137-149. Digitalna knjižnica Slovenije - dLib.si.
- KENDA, Jana. Zbirka vaj iz morfosintakse italijanskega jezika. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2013. 161 str.
- KENDA, Jana. Discourse markers as signals of self-repair in spontaneous Italian language. Caietele "Lucian Blaga". 2018, vol. 19, t. 2, str. 61-82. https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=1763.
- KENDA, Jana. Colpa dell'interferenza: analisi contrastiva di errori negli scritti di studenti universitari slovenofoni di italiano. Italica Wratislaviensia. 2019, vol. 10, n. 1, str. 77-109, DOI: 10.15804/IW.2019.10.1.4.
- KENDA, Jana. La gestione del discorso: una funzione metadiscorsiva. Romanica Cracoviensia. 2020, vol. 20, issue 2, str. 99-113. https://www.ejournals.eu/Romanica-Cracoviensia/2020/Tom-20-Numer-2/art/17551/.
- KENDA, Jana. Il modello valenziale: una risorsa didattica per l’insegnamento/apprendimento di italiano L2. Vestnik za tuje jezike. 2021, letn. 13, št. 1, str. 519-536, https://revije.ff.uni-lj.si/Vestnik/article/view/10432/9981.
- KENDA, Jana. Quo vadis, italijanščina?: položaj italijanščine v slovenski družbi in sistemu vzgoje in izobraževanja. V: BALAŽIC BULC, Tatjana (ur.), et al. Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete, 2019. Str. 93-108. https://e-knjige.ff.uni-lj.si/znanstvena-zalozba/catalog/view/180/276/4639-1.
- PODREKA, Jasna, ANTIĆ GABER, Milica, PIHLER CIGLIČ, Barbara, KENDA, Jana. Preprečevanje spolnega in drugega nadlegovanja, trpinčenja in nasilja: strokovne smernice. Ljubljana: Filozofska fakulteta UL, Komisija za kakovost, 2021. https://www.ff.uni-lj.si/sites/default/files/documents/Smernice%20UL%20FF_proti%20nasilju_24.%2003.%202021.pdf.
- KENDA, Jana. Grammatica inclusiva in italiano: le alternative linguistiche offerte e il riscontro dell’opinione pubblica. V: PIHLER CIGLIČ, Barbara (ur.), et al. Vivir para contarla : homenaje a Jasmina Markič = Živim, da pripovedujem : poklon Jasmini Markič. Ljubljana: Založba Univerze, 2022. Linguistica, 62, 1/2. https://journals.uni-lj.si/linguistica/article/view/11418/10765.
- PODREKA, Jasna, KENDA, Jana, PIHLER CIGLIČ, Barbara. Spolno ter drugo nadlegovanje in nasilje v akademskem prostoru: pomen sistemske obravnave. V: ANTIĆ GABER, Milica (ur.), et al. Samoumevnosti in nelagodja: sistemsko urejanje enakosti spolov v akademskem polju. 1. izd. Ljubljana: Založba Univerze, 2022. Str. 191-208, 305-306. https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/view/393/715/8331.
Celotna bibliografija je dostopna na tej povezavi .