Izbor (za celotno bibliografijo gl. Cobiss oz. Sicris):
LESKOVEC, Mojca (2024). Was Lehrwerke heute in puncto Mehrsprachigkeit leisten (können): eine Analyse am Beispiel ausgewählter DaF-Lehrwerke für Jugendliche. V: LIPAVIC OŠTIR, Alja (ur.), JAZBEC, Saša (ur.). Medpredmetno povezovanje in pouk jezikov. Maribor: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. Str. 207–224.
LESKOVEC, Mojca (2021). Die Einstellung der DaF-Lehrenden zur Grammatik im DaF-Unterricht am Beispiel slowenischer Abiturprüfender. Vestnik za tuje jezike, letn. 13, št. 1, str. 481–500.
LESKOVEC, Mojca (2020). Die Förderung literarischer Kompetenzen im DaF-Unterricht: Herausforderungen in der Praxis. Strani jezici: časopis za primijenjenu lingvistiku, god. 49, br. 2, str. 213–226.
LESKOVEC, Mojca (2020). Trpnik v nemščini in slovenščini: izzivi poučevanja z vidika raznojezičnosti. Vestnik za tuje jezike, letn. 12, št. 1, str. 207–221.
LESKOVEC, Mojca (2019). Falsche Freundschaft oder Interferenzfehler slowenischer Deutschlernender aus dem Englischen. Vestnik za tuje jezike, letn. 11, št. 1, str. 191–199.
LESKOVEC, Mojca (2018). Vloga slovenščine kot prvega jezika pri poučevanju nemščine kot drugega/tretjega jezika. Jezik in slovstvo, letn. 63, št. 4, str. [33]–45, [125]–126.
LESKOVEC, Mojca (2018). Vom Slowenischen als Erst- zum Deutschen als Fremdsprache: Wege zur Entwicklung grammatischer und kommunikativer Kompetenz. Vestnik za tuje jezike, letn. 10, št. 1, str. 187–197.
LESKOVEC, Mojca (2016). Jezikoslovni pogledi na trpnik v zgodovini slovenskega jezika. Jezik in slovstvo, letn. 61, št. 1, str. 3–13, 119.