Znanstvenoraziskovalno delo pri didaktiki nemščine
Stopnja: 2
Ure predavanj: 15
Ure seminarjev: 15
Ure vaj: 15
ECTS točke: 6
Nosilec/izvajalec: asist. Černetič Jan, izr. prof. dr. Retelj Andreja
Raziskovanje učenja in pouka tujega jezika.
Načrtovanje raziskave, priprava raziskovalne strategije in raziskovalnega načrta, izbira ustrezne raziskovalne metode, zbiranje podatkov, analiza rezultatov, interpretacija ugotovitev;
Značilnosti kvalitativnega, kvantitativnega in akcijskega raziskovanja;
Osnovne raziskovalne metode kvalitativnega in kvantitativnega raziskovanja;
Raziskovalne tehnike kvalitativnega (opazovanje in beleženje, zapiski, avdio, video posnetki, intervju, dnevniki) in kvantitativnega (vprašalniki, ankete, ocenjevalne lestvice) raziskovanja
Metode raziskovanja subjektivnih teorij (prosto asociiiranje, narativni intervju, vodeni intervju);
Analiza in predstavitev kvalitativnih in kvantitativnih rezultatov.
Interpretacija in uporaba rezultatov za spreminjanje lastne prakse.
• König, E. 2002. Qualitative Forschung. Weinheim/Basel:Beltz (str. 55-90). COBISS.SI-ID - 82215427
• Cencic, M. (2002). Pisanje in predstavljanje rezultatov raziskovalnega dela. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. Izbrana poglavja. 40 str. COBISS.SI-ID – 116388864
• Doff, S. (2012). Fremdsprachenunterricht empirisch erforschen. Narr Studienbücher. Narr Verlag: Tübingen. Izbrana poglavja (20 str.) COBISS.SI-ID - 60543842
Literatura se aktualizira na predavanjih in vajah (npr. primeri raziskovanja dobre prakse).