Bralno in slušno razumevanje pri pouku tujega jezika
Ure predavanj: 10
Ure seminarjev: 10
Ure vaj: 10
ECTS točke: 3
Nosilec/izvajalec: doc. dr. Mertelj Darja, izr. prof. dr. Lah Meta
Razumevanje pri pouku tujega jezika.
Razlike med bralnim in slušnim razumevanjem.
Vrste branja/poslušanja.
Vrste besedil, ki jih uporabljamo za preverjanje razumevanja: pripoved, opis, razlaga, utemeljevanje, dialog.
Tipologija nalog, primernih za preverjanje razumevanja.
Pregled primerov nalog (literatura, naloge mednarodnih izpitov DELF/DALF, matura).
- Adam, J.-M. (1997): Les textes: types et prototypes. Pariz: Nathan Universite, 223 str.
- Cavalli, M. (2000): Lire: balayage, reperage, formulation d'hypotheses. Pariz: Hachette Livre, 63 str..
- Cornard, C., Germain, C. (1999): La comprehension orale. Pariz: CLE International.
- Lah, M. (2005): Bralno razumevanje pri pouku francoščine. Ljubljana: Zavod R Slovenije za šolstvo, 86 str.
- Pečjak, S. (1999): Osnove psihologije branja. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete, 219 str.
- Tagliante, C. (1994): La classe de langue. Pariz: CLE International, 191 str.
- Urquhart, S., Weir, C. (1998): Reading in a second language: process, product and practice. London, New York: Longman, 346 str.
Ostali aktualni spletni viri. / Other up-to-date internet sources.