Spremljanje, preverjanje in ocenjevanje znanja tujega jezika
Ure predavanj: 10
Ure seminarjev: 10
Ure vaj: 10
ECTS točke: 3
Nosilec/izvajalec: doc. dr. Mertelj Darja, izr. prof. dr. Lah Meta, izr. prof. dr. Šifrar Kalan Marjana
Skupni evropski okvir za tuje jezike.
Listovnik učenca.
Sprotno in končno ocenjevanje (pisni testi, ustno ocenjevanje, matura, zaključni izpit ipd.).
Tipologija in sestavljanje nalog za preverjanje znanja (tudi splošna in poklicna matura, tekmovanje iz znanja tujih jezikov).
Prednosti in slabosti različnih načinov ocenjevanja oz. opisovanja znanja.
• Alderson, J. C., Clapham, C. in D. Wall. (1995). Language Test Construction and Evaluation. Cambridge:CUP, 310 str. COBISS.SI-ID - 39442177
• Council of Europe. (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge: CUP. 260 str. http://www.coe.int/T/E/Cultural_Cooperation/education/Languages/Languag…
• Quadro comune europeo per le lingue: apprendimento, insegnamento, valutazione. (2002). http://www.lanuovaitalia.it/quadro_europeo
• Marco común europeo de referencia para las lenguas: aprendizaje, ensenanza, evaluación. (2002). http://cvc.cervantes.es/obref/marco
• Morrow, K. (2004). Insights from the Common European Framework. Oxford: OUP, 143 str. COBISS.SI-ID - 53851905
• Čok, L., Skela, J., Kogoj, B., Razdevšek–Pučko, C. (1999). Učenje in poučevanje tujega jezika. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Koper: Znanstveno-raziskovalno središče Republike Slovenije, 210 str. COBISS.SI-ID - 97848320
• Učni načrti za posamezne jezike za osnovne in srednje šole. www.mszs.si/slo/solstvo/ss/programi/gimnazija/