Storitve za uporabnike informacijskih organizacij
Stopnja: 1
Ure predavanj: 20
Ure seminarjev: 10
Ure vaj: 0
ECTS točke: 3
Nosilec/izvajalec: doc. dr. Švab Katarina
• Pregled informacijskih in referenčnih, kulturnih, izobraževalnih, razvedrilnih storitev v različnih vrstah knjižnic.
• Delo z uporabniki in etični vidiki pri izvajanju različnih vrst storitev v različnih vrstah knjižnic.
• Referenčni pogovor, referenčna služba in referenčni proces.
• Izobraževanje uporabnikov na področju samostojnega iskanja gradiva in informacij.
• Različne oblike prireditev in storitev v knjižnicah (predavanja, delavnice, razstave, pravljične urice …)
• Vpliv informacijske in komunikacijske tehnologije na informacijske in referenčne storitve.
Harmeyer, D. (2014). The reference interview today : negotiating and answering questions face to face, on the phone, and virtually. Rowman & Littlefield. COBISS.SI-ID - 55222626
Cassell, K.A. in Hiremath, U. (2023). Reference and information services. Facet. COBISS.SI-ID - 162694147
Roberts, A. (2018). Designing adult services : strategies for better serving your community. Libraries Unlimited. COBISS.SI-ID - 1114255710
Aktualni prispevki iz domače in tuje strokovne/znanstvene literature.