Institucionalna predšolska in družinska vzgoja

Institucionalna predšolska in družinska vzgoja

Stopnja: 1

Ure predavanj: 30

Ure seminarjev: 30

Ure vaj: 0

ECTS točke: 5

Nosilec/izvajalec: izr. prof. dr. Hočevar Andreja

Metodologija raziskovanja družinske problematike in problematike institucionalne predšolske vzgoje.
Vzgoja v družini.
Opredelitve družine in obravnava različnih teoretskih konceptov, ki zadevajo družinsko problematiko.
Družina skozi zgodovino. Vloga pomembnih Drugih pri otrokovi interiorizaciji sveta.
Vzgoja v ustanovah predšolske vzgoje.
Konceptualne in sistemske rešitve predšolske vzgoje v Sloveniji in v svetu.
Kurikularna zasnova – med ciljnim in procesno-razvojnim načrtovanjem kurikula. Načrtovani kurikulum, prikriti kurikulum, izvedbeni kurikulum.
(Samo)evalvacija in ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v vrtcih.

● DeMause, L. (b. l.). Foundations of Psychohistory, str. 1–4 (Preface) in str. 1–23 (The evolution of childhood). Dostopno https://psychohistory.com/books/foundations-of-psychohistory
● Kovač Šebart, M., Hočevar, A. (2019). Delusions of Preschool Education: Does Anyone Care about the Process Quality Anymore? Hamburg: Verlag Dr. Kovač. ID=70133346
● Puhar, A. (2004). Prvotno besedilo življenja. Ljubljana: Studia Humanitatis. ID=213615360
● Šebart, M. (1997). Tradicionalno-korporativistični vzgojno-socializacijski model in oblikovanje libidinalne ekonomije Slovencev. Sodobna pedagogika, št. 3–4, str. 136–155 in št. 5–6, str. 264–275. ID=761348
● Verhaeghe, P. (2002). Ljubezen v času osamljenosti. Ljubljana: Orbis, 221 str. ID=117671936
● Žižek S. (1987). Jezik, ideologija, Slovenci. Ljubljana: Delavska enotnost, str. 105–143 in 153–157. ID=4119552

Relevantne bibliografske enote dostopne v knjižnicah in na svetovnem spletu – skladno z dogovorom na začetku študijskega leta.