Izbrana poglavja iz institucionalne predšolske vzgoje
Ure predavanj: 30
Ure seminarjev: 30
Ure vaj: 0
ECTS točke: 5
Nosilec/izvajalec: izr. prof. dr. Hočevar Andreja
- Metodologija raziskovanja institucionalne predšolske vzgoje.
- Teoretski okvir vzgoje v predšolskih ustanovah.
- Konceptualne in zakonske rešitve, ki zadevajo predšolsko vzgojo v Sloveniji.
- Javni in zasebni vrtci. Vrtci, ki delujejo po posebnih vzgojno-izobraževalnih načelih (Steiner, Montessori, Decroly in Reggio Emilia) .
- Kurikularno načrtovanje – med učno-ciljnim in procesno-razvojnim načrtovanjem kurikula.
- Prikriti kurikulum.
- Kurikulum za vrtce (1999) in romski otroci, otroci migrantov, otroci s posebnimi potrebami, otroci iz robnih skupin ipd.
- (Samo)evalvacija in spremljanje kakovosti v vrtcih.
- Dolar Bahovec, E. in Golobič Bregar, K. (ured.). (2004). Šola in vrtec skozi ogledalo. Ljubljana: DZD, d. d. ID=216448000
- Gray, C. in MacBlain, S. (2021). Learning Theories in Childhood. London: Sage Publications.ID=49555042
- Miller l. in Pound, L. (ured.) (2011). Theories and Approaches to Learning in the Early Years. London: SAGE. ID=44594018
- Nielson, M, Ferholt, B. in Lecausay, R. (2012). 'The playing child': Reconceptualizing the relationship between play and learning in early childhood education and care. Contemporary Issues in Early Childhood, 19, št. 1, str. 1–15. file:///C:/Users/Trikrasne/Downloads/Nilssonetal.-2017-ThePlaying-ExploringChildChallengingtheDicho.pdf
- Šimenc, M., Fištravec, A., Globokar, R., Štrukelj, B. in Tašner, V. (2012). Zasebne šole in vrtci. V: Krek, J. (ur.), Metljak, M. (ur.), Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji 2011. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2011, str. 419-443. ID=256620288
Relevantni članki iz domače in tuje literature, dostopne v knjižnicah in na svetovnem spletu.