Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice
15. 03. 2024

Prof. dr. Marta Verginella med izjemnimi mentoricami in mentorji Univerze v Ljubljani

Med izbranimi mentoricami in mentorji je tudi prof. dr. Marta Verginella z Oddelka za zgodovino Filozofske fakultete (Anže Malovrh, STA; vir: Univerze v Ljubljani)
15. 03. 2024

Slavnostni govor dobitnice nagrade Prešernovega sklada mag. Miljane Cunta na slovesni podelitvi diplom Oddelka za primerjalno književnost in literarno teorijo

Slavnostna govornica mag. Miljana Cunta, predstojnik prof. dr. Tone Smolej in gostujoča profesorica s Filozofske fakultete v Zagrebu izr. prof. dr. Ivana Brković (foto: arhiv Oddelka za primerjalno književnost in literarno teorijo)
13. 03. 2024

Članek prof. dr. Mojce Ramšak v novi številki Revije za evropske študije

Nova številka Revije za evropske študije nosi naslov Ponovna predstavitev COVID-19: Biopolitika, digitalizacija, državljanstvo