Obča andragogika
Stopnja: 1
Ure predavanj: 60
Ure seminarjev: 0
Ure vaj: 0
ECTS točke: 5
Nosilec/izvajalec: prof. dr. Ličen Nives
Konceptualna opredelitev izobraževanja odraslih.
Razvoj andragogike in izobraževanja odraslih (pogled v preteklost).
Posamezne faze andragoškega procesa (ugotavljanje in raziskovanje izobraževalnih potreb, načrtovanje, izpeljava programa in izbrane metode, evalvacija).
Posebne ciljne skupine v izobraževanju odraslih (brezposelni, ženske, mlajši odrasli, odrasli s posebnimi potrebami).
Učenje v odraslosti: izbrane teorije o učenju.
Bivanjske teme in učenje v odraslosti.
Področja izobraževanja odraslih in nosilci.
Značilne organizacijske oblike in metode (študijski krožki, središča za samostojno učenje, skupnostno izobraževanje...)
● Merriam, S. B. in Bierema, L. L. (2014). Adult Learning. Linking Theory and Practice. San Francisco: Jossey-Bass. ID=172089091
● Ličen, N. (2020). Kompendij. Študijsko gradivo za predmet Obča andragogiko. Ljubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko in andragogiko. ID=173414147
● Ličen, N. (2009). Uvod v izobraževanje odraslih. Ljubljana: Filozofska fakulteta. ID=245207296
● Rocco, T., Smith, C., Mizzi, R., Merriweather, L. in Hawley, J. (ur.). (2021). The Handbook of Adult and Continuing Education. Sterling: American Association of Adult and Continuing Education. ID=52944899
Relevantni članki iz domače in tuje literature, dostopni v knjižnicah in na svetovnem spletu.