Referat za doktorski študij

Razpis Pedagoškega inštituta za priznanja na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja

Komisija za priznanja in nagrade Pedagoškega inštituta v sodelovanju s Slovenskim društvom raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE) tudi za leto 2021 razpisuje:

  • priznanje za najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja (razpis, prijavni obrazec);
  • priznanje za izjemne dosežke na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja (razpis, prijavni obrazec);
  • priznanje za življenjsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja (razpis, prijavni obrazec).

Priznanja bodo podelili na 6. znanstveni konferenci Pedagoškega inštituta, SLODRE in CMEPIUS, ki poteka med 22. in 23. septembrom 2021.

Tudi letošnje leto se od nagrajenca oz. nagrajenke, ki bo prejel/a priznanje za najboljše doktorsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja, pričakuje, da bo na znanstveni konferenci svoje doktorsko delo tudi predstavil/a.

Razpis in seznam razpisne dokumentacije je potrebno oddati najkasneje do 23. avgusta 2021. Prijavni obrazec, skupaj z dokazili, pošljite (v tiskani in digitalni obliki) na naslov:

Pedagoški inštitut
(s pripisom: za Komisijo za priznanja)
Gerbičeva 62
1000 Ljubljana
ter na e-naslov: ana.mlekuz@pei.si.

Obvestila

Štipendije Utrechtske mreže za študente in mlade raziskovalce Univerze v Ljubljani

Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo

Informacije glede vpisov, zaključevanja in nadaljevanja študija ter menjav predmetov

Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo

Obvestilo za študentke in študente etnologije in kulturne antropologije

Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo

Sprememba GU Alenka Šauperl

Oddelek za filozofijo

Sprememba GU Blaž Zabel

Oddelek za prevajalstvo

Sprememba GU Sonia Vaupot

Oddelek za zgodovino

Vabilo na predstavitev obštudijske dejavnosti Mednarodno projektno delo EUTOPIA

tajništvo - 20. do 23. 9.

tajništvo - 20. do 24. 9.

Osrednja humanistična knjižnica

Testni dostop do revije Deleuze and Guattari Studies