Preverjanje in vrednotenje znanja
Stopnja: 2
Ure predavanj: 15
Ure seminarjev: 0
Ure vaj: 30
ECTS točke: 3
Nosilec/izvajalec: asist. Černetič Jan, izr. prof. dr. Retelj Andreja
• Sumativno in formativno vrednotenje znanja.
• Učinki testiranja na pouk.
• Napake kot del učnega procesa, kratek zgodovinski oris.
• Klasifikacija in analiza napak.
• Ustno in pisno popravljanje napak.
• Vrste testov.
• Merske karakteristike testov.
• Sestavljanje nalog in testov glede na cilje preverjanja in na lestvico SEJO.
• Kriteriji za korekturo in ocenjevanje.
• Oblike in tehnike samoocenjevanja.
- Kosevski Puljić, B. Einführung in Theorie und Praxis der Didaktik Deutsch als Fremdsprache. Ljubljana: Znanstvena založba FF. (Poglavje Leistungsmessung und Leistungsbeurteilung, 20 str.) COBISS.SI-ID - 280681984
- Grothjahn, R. in Kleppin K. (2015): Prüfen, Testen, Evaluieren. Dll 7. Klett-Langenscheidt: München. COBISS-ID - 165415427
- Kleppin, K. 1998. Fehler und Fehlerkorrektur. Fernstudieneinheit 19. Langenscheidt. (38 str.) COBISS.SI-ID - 5059426
- Muster, N. 2000. Napake slovenskih učencev pri učenju nemščine. Modeli poučevanja in učenja. Zavod RS za šolstvo. Ljubljana. Izbrana poglavja (25 str.) COBISS.SI-ID - 106182400
- Glaboniat, M. et al. Profile deutsch. 2005. Izbrana poglavja (36 str.) COBISS.SI-ID - 678878