Grška slovnica, 2. izdaja, 3. natis

Grška slovnica, 2. izdaja, 3. natis

Avtor: Matjaž Babič

Pričujoči učbenik je nastal kot pomoč za pouk stare grščine na tečajih, ki jih prireja Oddelek za klasično filologijo Filozofske fakultete Univerze Ljubljana. Zato je zlasti oblikoslovni del skrčen na nepogrešljiva poglavja; da bi bila snov preglednejša, mora shajati brez redkejših vzorcev, ki se pojavljajo v besedilih klasične dobe samo izjemoma. Skladenjski del vsebuje opis in razlago najpomembnejših pravil, izpuščeni so pojavi, ki spadajo bolj v osebni slog posameznih piscev. Stavki, ki so uporabljeni kot zgled, so prevedeni. Prevod se skuša kar najbolj približati skladenjski zgradbi izvirnika, če ni šlo drugače, tudi na škodo lepe slovenščine. Slovnica opisuje zgradbo klasične atiščine 5. in prve polovice 4. stoletja. Značilnosti Homerjevega jezika in posebnosti narečij klasične dobe so morale zaradi narave dela ostati zunaj in čakajo na posebno obdelavo. V primerih iz Homerja in Herodota, ki vsebujejo oblike, drugačne od atiških, je izvirni obliki v oklepaju dodana atiška ustreznica.

Leto izida: 2022

Št. strani: 286

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789617128734

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 24,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

03. 12. 2024
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Odprtje razstave: Slikarski spomini geografa

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop