Izzivi in prakse poučevanja psihologije v srednjih šolah

Izzivi in prakse poučevanja psihologije v srednjih šolah

Urednik: Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček
Psihološka pismenost je pomembna vseživljenjska kompetenca, ki naj jo ljudje razvijajo v največji meri, saj bodo tako lažje uresničili osebne, profesionalne ter socialne potrebe in cilje. Psihološko pismen posameznik obvladuje psihološka znanja in spretnosti, ki jih potem neposredno udejanja v življenju: lažje rešuje probleme tako na znotrajosebni kot medosebni ravni, bolje se zaveda in razume sebe in druge, bolj spretno komunicira v različnih kontekstih, bolje razume različne dogodke ter pojave v ožjih in širših družbenih kontekstih, zavezan je etičnemu ravnanju in spoštovanju različnosti. Različne psihološke organizacije v Evropi in po svetu si prizadevajo, da bi se psihološko opismenjevanje za vse učence pričelo že v času osnovnega in srednjega izobraževanja in ne šele na univerzitetni ravni. V pričujoči monografiji avtorice, učiteljice psihologije na srednješolski in visokošolski ravni, predstavljajo poučevanje psihologije v slovenskih srednjih šolah, ki ima dolgoletno tradicijo.

Leto izida: 2021

Št. strani: 240

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789610604686

Redna cena: 22,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

07. 05. 2024
Oddelek za primerjalno in splošno jezikoslovje

Jezikoslovni dan: 2. študentska konferenca Oddelka za primerjalno in splošno jezikoslovje

24. 04. 2024
Oddelek za prevajalstvo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Karierni dan Oddelka za prevajalstvo

24. 04. 2024
Oddelek za arheologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Vabilo na gostujoči predavanji strokovnjakov Univerze na Dunaju

23. 04. - 25. 04. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Festival hrane za možgane: O meniju prihodnosti z znanstvenicami in znanstveniki

22. 04. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Dnevi enakosti spolov 2024: Seksizem v javnem prostoru