Trženje v založništvu
Stopnja: 2
Ure predavanj: 30
Ure seminarjev: 15
Ure vaj: 0
ECTS točke: 5
Nosilec/izvajalec: prof. dr. Kovač Mihael
Različnost knjige od ostalih tržnih artikov. Metodologija za analizo knjižnega trga. Trženjsko raziskovanje. Določanje ciljnih skupin. Pozicioniranje izdelka. Trženje in disruptivne tehnologije. Trženje klasično tiskanih knjig in trženje e-publikacij. Trženjska orodja v knjižnem založništvu. Trženjska orodja v e-založništvu. Načrtovanje knjižno-založniškega programa na podlagi tržnih analiz. Koordiniranje in nadzorovanje prodaje po različnih prodajnih poteh. Vloga in razvoj knjigarniške prodaje v analognem in digitalnem okolju. . Analiza uspešnih in neuspešnih trženjskih akcij v domačem in tujem založništvu. Priprava trženjskih akcij s področja knjižnega ali e-založništva.
1. Baverstock, A.(2015) How to Market Books. London ; New York : Routledge. COBISS.SI-ID - 63512930
2. Owen, l.(2014) Selling Rights. Oxford: Routledge. COBISS.SI-ID - 63514722
3. Aktualni članki iz relevantne znanstvene periodike.