Raziskovalna področja
Metodika pouka zgodovine na osnovnošolski in srednješolski stopnji: proučevanje različnih učnih pristopov v osnovnih in srednjih šolah pri predmetu zgodovina (učenje zgodovine z odkrivanjem, zapisi učne snovi, portfolio, aktivna ustna zgodovina, arheološki viri, pisni viri, slikovno gradivo, motivacijske tehnike, načini preverjanja in ocenjevanja, lokalna zgodovina, terensko delo, šola v naravi, muzejsko delo, raziskovalno delo …).
Didaktika zgodovine: raziskovanje didaktično-metodične strukture slovenskih in tujih učnih načrtov, učbenikov, maturitetnih izpitov in priročnikov za zgodovino ter raziskovanje izbranih učnih vsebin v učbenikih in učnih načrtih za zgodovino v osnovnih in srednjih šolah (državljanska vzgoja, zgodovina današnjih arabskih držav, krajevna zgodovina, arheološka dediščina, ustna zgodovina …).
Visokošolska didaktika zgodovine: raziskovanje in evalvacija izobraževanja študentov – bodočih učiteljev zgodovine (osebna mapa študentov, alternativno ocenjevanje študentov, individualne konzultacije, intervjuji, kazalniki kakovosti pedagoške prakse študentov, digitalne kompetence …).
Osebna bibliografija