Po dogovoru - v živo ali po Zoomu.
Prosim za predhodno najavo po e-pošti.
Nach Vereinbarung - live oder über Zoom.
Bitte melden Sie sich vorher per E-Mail an.
Kabinet
317
»Die Sache ist sehr einfach,« sagte Goethe. »Um Prosa zu schreiben, muß man etwas zu sagen haben; wer aber nichts zu sagen hat, der kann doch Verse und Reime machen, wo denn ein Wort das andere gibt und zuletzt etwas herauskommt, das zwar nichts ist, aber doch aussieht, als wäre es was.« Johann Peter Eckermann: Gespräche mit Goethe
asist.
Jan Černetič
Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko
asist.
Jan Černetič
Izobrazba:
Gimnazija Poljane, klasična smer
2017–2022 študij slovenistike in nemščine na Filozofski fakulteti v Ljubljani (dekanjina nagrada in nagrada MSS za mag. delo na slovenistiki),
HU Berlin (jez. certifikat C2, DAAD-štipendija)
sodelovanja na mednarodnih konferencah in izobraževanjih: Texträume und Raumtexte intermedial (Wroclaw, maj 2023), KDV-Tagung: Heterogene Lerngruppen (Osijek, oktober 2023), Nachhaltigkeitskonzepte und Nachhaltigkeitsdiskurse in verschiedenen Kommunikationskontexten (Ljubljana, december 2023), Doktorandenschule (Mannheim, junij 2024), DaF für Kinder (Bremen, avgust 2024, štipendija Goethe Instituta)
Trenutno piše doktorat iz didaktike tujih jezikov, vzporedno pa študira psihoterapijo na SFU Ljubljana.
Delovne izkušnje:
vodenje strokovnih tečajev nemščine za študente farmacije in strojništva (2018–2022)
snemanje tečajev slovenščine za JA in priprava učnega gradiva na spletu (2021)
nadomeščanje nemščine na Gimnaziji Ledina (2022)
asistent na FF UNI LJ (2022–danes)
mentor študentom pri projektih Ekokritika v vrtcu in prvi triadi OŠ (nov. 2022–jan. 2023), Pilotna posodobitev predmeta UZG Nem1 (dec. 2023–mar. 2024)
Raziskovalno delo: didaktika tujih jezikov, učbeniki, sodobne besedilne vrste, jezik spleta in oglasov, trajnostni razvoj, psiholingvistika
2016 Literarni pogled na pesmi Franca Kriegla. V: Franc Kriegl: Na straži. Kobarid: Kobariški muzej.
2016 Pravopisni priročnik z vajami. Ljubljana: Samozaložba.
2016 Oblikoslovni priročnik z vajami. Ljubljana: Samozaložba.
2018 Slovenski jezik v okrnjeni rabi. Večer Koroška, št. 70, str. 26–27.
2020 Jezik in stil oglaševalskih veleplakatov. Diplomsko delo. Ljubljana: FF.
2021 Ko v igro stopi Bog. Življenjska zgodba. Prevedel: Jan Černetič. Celje: Samozaložba R. Špiler.
2022 Jezikovnostilna analiza samopredstavitvenih besedil mladih na zmenkarskem portalu Tinder. Magistrsko delo (mentorica: red. prof. dr. Mojca Smolej). Ljubljana: FF.
2022 Didaktische Analyse von Liederbehandlungen in slowenischen DaF-Lehrwerken für Gymnasium. Magistrsko delo (mentorica: doc. dr. Andreja Retelj). Ljubljana: FF.
2022 Interaktivna obravnava Levstikovega Popotovanja od Litije do Čateža v gimnaziji. Slovenščina v šoli, let. 25, št. 2.
2022 Deutsch gesund. Deutsch für Pharmaziestudierende. Ljubljana: Jezikovna Akademija.
2022 Phraseme in Edward van de Vendels Lieb sein, Superguppy! (soavt. Popovič, Urška; Žekar, Kim) V: Skozi oči frazeologije II: zbornik študentskih strokovnih besedil s področja frazeologije (ur. Urška Valenčič Arh). Ljubljana: FF.
2023 Jezik iskalcev ljubezni na zmenkarskih portalih Tinder in ona-on. Maribor: Kulturni center Maribor.
(2024) Selbstdarstellungstexte der 18–25-jährigen Tindernutzerinnen: eine linguistische Analyse. V: Fields of Linguistics: Texträume und Raumtexte intermedial (ur. J. Szczęk, R. Bergmann). Brill Verlag.
(2024) Nachhaltigkeitsförderung in den DaF-Lehrwerken für die Anfängerstufe und Vorschlag eines eigenen BNE-Modells für den Fremdsprachenunterricht. Linguistica: Nachhaltigkeitskonzepte und Nachhaltigkeitsdiskurse in verschiedenen Kommunikationskontexten (pos. izdaja, ur. J. Polajnar, G. Rocco). FF.
(2024) Diskurslinguistische Analyse von Werbeanzeigen für Sprachkurse und ihr didaktisches Potenzial zum Gebrauch im DaF-Unterricht (soavt. Janja Polajnar Lenarčič). V: Forschungsgegenstände und ihre Verwendungsfelder Exkurse zur Erforschung des Lehrens und Lernens fremder Sprachen II (ur. M. Thien, S. Chudak, J. Przybyl). Brill Verlag.
(2024) Liederbehandlungen in ausgewählten Lehrwerken für den DaF-Unterricht: didaktische Analyse und Erweiterungsvorschläge. Vestnik za tuje jezike (ur. M. Lah). FF.